תפריט עליון

החשיבות של רכישת כסא פלסטיק מתוצרת הארץ

בשנים האחרונות חלה עליה מטאורית בכמות הרכישות שמתבצעות מחו"ל. המחירים הנמוכים הביאו לכך שהישראלים מעדיפים לרכוש עוד ועוד מוצרים שהורכבו ויוצרו במפעלים בסין או בטורקיה והתוצרת המקומית נדחקה הצידה. נכון, שמדובר לפעמים בחיסכון כספי. אבל חשבתם פעם מהן המשמעויות העמוקות יותר של עידוד תוצרת מקומית?

ראשית, רכישה מאתר מחו"ל לא מבטיחה לכם גב חזק לאחר הרכישה. או בשפה עממית, לא תמיד יש לכם "אבא ואמא" שאתם יכולים לפנות אליהם במקרה של תקלה, אובדן, בעיה במשלוח, מוצר פגום וכיו"ב. לא תמיד המחיר הנמוך שווה התכתבות באנגלית רצוצה עם מוכר בסין, שמכר לעוד אלפי לקוחות כמוכם ואתם לא בדיוק בראש סדר העדיפויות שלו. רכישה מחברות ישראליות כגון קורטיקו, מבטיחה לכם שירות אמין, נגיש ומקצועי, בשפה העברית ובשקיפות מלאה. בנוסף, במקרים שיש צורך להחליף מוצר, אין צורך לחכות שבועות ואפילו חודשים לזיכוי או מוצר חלופי. הכול נעשה בתחומי ישראל והשירות זריז בהרבה. קחו לדוגמה את מוצר קופסא מתוקתקת. תוכלו לרכוש מוצר סיני מקביל, אך במידה והוא יגיע פגום והקופסה לא תיסגר כמו שצריך, תצטרכו לעבור מסכת ביורוקרטית מול המוכרים אונליין, רק כדי לקבל מוצר חלופי שהוא סך הכול קליל ולא מורכב.

יש מוצרים שלא משתלם להזמין מחו"ל

המחירים הנמוכים מתייחסים בדרך כלל למוצרים קטנים וזולים. מוצרים גדולים יותר כמו כסאות, הם מסורבלים למשלוח וגם אם עלותם נמוכה, ייתכן ותצטרכו להוסיף על התשלום עלויות מכס. לכן מוצרים כמו כסא פלסטיק לבית ולגינה וכסאות בכלל, כדאי לקנות מתוצרת ישראלית איכותית ולשלם עלות נמוכה ללא קנסות ועלויות מיותרות. כסאות פלסטיק של קורטיקו, למשל, הם מלכתחילה במחיר שווה לכל כיס ואיכות מעולה. בין אם אתם מחליקים לקנות כסא קלאב של כתר פלסטיק או כסא פלסטיק מדגם דוד של קורטיקו לדעתנו, אתם עושים נכון.

 

, , , ,

Comments are closed.