תפריט עליון

השיקולים לבחירה בין כסא דוד לכסא יונתן

החלטתם להתחדש עם כיסאות פלסטיק? כמה נפלא. בשלב זה יהיה עליכם להחליט איזה סוג כיסא יענה על הצורך שלכם ויוכל למלא את המטרה שלו בשלימות על פי רצונכם. קורטיקו מציעה שני דגמים של כיסאות קלאסיים שעשויים להתאים למגוון מטרות ושימושים. מתלבטים במה לבחור מבין השניים? הכירו את הדגמים המובילים – כסא דוד, כסא יונתן.

שקלו את השיקולים שלכם ותוכלו לקבל החלטה נכונה עבורכם.

נוחות – כאשר בוחרים כיסא מטרת העל היא הנוחות של היושב. כי חשוב לכם להתרווח בכיף וליהנות מתנוחה נעימה שלא תסב לכם כאבי גב מעיקים… בנקודה זו ניתן לומר כי אמנם כסא יונתן עשוי להיחשב נוח ביותר, וזאת הודות למבנה הארגונומי שלו ולתמיכה שהוא מספק לגב של היושב. על כיסא זה ניתן לשבת גם זמן ממושך בנוחות רבה. ואכן, יש מי שייבחר לרכוש כסא יונתן של קורטיקו לגינה וגם לבית. אבל יש לתת את הדעת שבעניין נוחות אי אפשר לקבוע בצורה נחרצת כי זה הכיסא הנוח והמתאים לכל אחד. כדי להיות בטוחים שהכיסא נוח לכם כדאי לשבת ולנסות לבדוק האם התנוחה על הכיסא נוחה ומתאימה למבנה הגוף שלכם.

כסא דוד ויונתן

מראה – בעניין המראה יש אי אילו הבדלים בין כסא דוד לכיסא יונתן. אם כי ניתן לומר כי לשניהם מראה מעוצב ונאה שעשוי להשתלב בכל מקום. כמובן שיש מקום לטעם האישי ולהתאמה למקום בו הקונה מתכנן להעמיד את הכיסאות.

איכות – כיסאות פלסטיק יוכלו לשמש אתכם למשך זמן רב. אם כי חשוב כמובן לוודא כי אתם בוחרים כיסאות איכות מבית קורטיקו. בין אם מדובר על כסא דוד ובין אם זה כיסא יונתן – הכיסא עתיד להחזיק מעמד היטב ולשרת אתכם לאורך שנים.

Comments are closed.